24 órás szolgáltatás a hét minden napján távoli támogatással

A távoli támogatási szolgáltatás további megnyugvást jelent a POCC számára

Az Epsom and St Helier University Hospital NHS Trust 1999-ben jött létre, négy kórház – az Epsom, a St Helier, a Sutton és a Queen Mary Gyermekkórház egyesítésével. A Trust egészségügyi szolgáltatások széles skáláját kínálja közel 900 000 embernek Dél-Nyugat Londonban és Észak-Kelet Surreyben, beleértve Suttont, Mertont és Epsomt is.

A távoli támogatási szolgáltatás

A St Helier Kórházban a Radiometer már a kezdetektől jelen volt, amikor az ellátási helyen található (angolul point of care, röv. POC) szolgáltatás még újdonságnak számított. Helen Berry, ellátási hely koordinátor (angolul point-of-care coordinator, röv. POCC) a St Helier and Epsom kórházban így emlékszik vissza az ellátási helyen végzett vizsgálatok kezdeteire.

Amikor a kezelők először dolgoztak az újonnan telepített ABL90 FLEX vérgáz analizátorokkal, Ray, a Radiometer helyi vezető egészségügyi szervizmérnöke gyakran látogatta a kórházat, hogy elvégezze a szervizelési és támogatási feladatokat.

A kórház

  • St. Helier Kórház, Egyesült Királyság

  • ABL90 FLEX analizátorok, AQURE és LIVE Connect

  • 24-órás sürgősségi részlegek

  • Közel 900 000 páciens

  • Kapcsolattartó: Helen Berry, Ellátási hely koordinátor (Point-of-care coordinator, röv. POCC)

Amit a legjobban értékelünk benne az pedig az, hogy az analizátorok a hét minden napján a nap 24 órájában üzemelnek. Folyamatosan használnunk kell őket, nem állhatnak hosszabb ideig. Így a LIVE Connect segít, hogy Ray gyorsabban állíthassa fel a diagnózist, és kevesebb az állásidő.

- Helen Berry, ellátási hely koordinátor

Helen Berry, Point-of-care coordinator

Helen Berry, Ellátási hely koordinátor (Point-of-care coordinator, röv. POCC)

Távoli teljesítmény monitorizálás a LIVE Connect telepítésével

A LIVE Connecttel — egy olyan szolgáltatással, amely segít a Radiometernek csökkenteni az analizátorok állásidejét és a vonatkozó előírásoknak való megfelelést továbbra is biztosítani — a kezelők továbbra is megkeresik Rayt az analizátorral kapcsolatos kérdéseikkel.

Azonban a LIVE Connect most már lehetővé teszi Ray számára, hogy saját számítógépéről oldja meg az esetleges problémákat. Előfordul, hogy be sem kell mennie a kórházba.

Helen hozzátette, "ha azt mondom Raynek, hogy szerintem valami gond van a készülékkel, meg tudja mondani, hogy tényleg fennáll-e valamilyen probléma, mennyi ideig működött és mennyi ideig állt az analizátor. Ez egy nagyon hasznos dolog. Gyakorlatilag saját magától működik. Rengeteg dolgot kell ellenőriznünk, így az egyszerű használat és hogy az analizátorunk magától is rendben ketyeg, valószínűleg az, ami számunkra a legjobb megoldás.”

Távoli teljesítmény monitorizálás és hosszú ideig aktív analizátorok

Ellátási hely koordinátorként, Helen minden nap ellenőrzi az ellátási helye informatikai megoldását, az AQURE-t. Míg ő alapvetően az AQURE-on keresztül monitorizálja a vérgáz analizátorokat, a kezelők a kórtermekben a karbantartás alapfeladatainak elvégzésére lettek kiképezve. Ha a kezelők egyedül nem tudják megoldani a problémát, Helen közbelép és segít nekik. És ha Helen sem tudja megoldani a problémát, akkor jön a képbe a LIVE Connect.

Az egészségügyi szervizmérnök áttekintést kap a kórházi rendszerre csatlakoztatott analizátorokról. Az analizátorok teljesítményének távoli monitorozásával támogatja a kórház munkáját. A LIVE Connect távoli teljesítmény monitorizálási funkciója mint szolgáltatás megnyugtatja Helent. Tudja, hogy második véleményt is kérhet, ha az analizátorral kapcsolatos problémákat kell értékelni.

Helen kihangsúlyozza az analizátor aktív idejének értékességét. Elmagyarázza, hogy "nem tolerálhatjuk az állásidőt, mivel az analizátorok két különböző kórházban találhatók, a sürgősségi, az intenzív és az újszülött részlegeken is. Folyamatosan használnunk kell őket. Így a LIVE Connect segít, hogy Ray gyorsabban diagnosztizálhassa a problémákat, ezáltal kevesebb az állásidő."

Ez egy nagyon hasznos dolog. Gyakorlatilag saját magától működik. Rengeteg dolgot kell ellenőriznünk, így az egyszerű használat és hogy az analizátorunk magától is rendben ketyeg, valószínűleg az, ami számunkra a legjobb megoldás.

- Helen Berry, ellátási hely koordinátor

Távoli támogatás és az újszülött osztály

A Helen arról a kihívásról beszél, amellyel az újszülött osztályon szembesült néhány héttel ezelőtt. A saját karbantartási céllal végzett ellenőrzéseit követően Helen felvette a kapcsolatot a helyi egészségügyi szervizmérnökkel.

Ray távolról be tudta azonosítani a problémát: újra üzemképessé tette az analizátort, hogy nagyon gyorsan működjön.

A POCC támogatása

Helen meg van elégedve a LIVE Connect távoli támogatásával, a napi 24 órás szervizzel és a rövid válaszadási idővel. Hozzáteszi, hogy "megvan minden, ami az analizátorok karbantartásához szükséges. Ki tudom cserélni a fogyóeszközöket. Ki tudom cserélni a bemeneti szelepeket. Az alapvető karbantartáson kívül, ha bármi egyéb problémát tapasztalok, felveszem a kapcsolatot Rayjel.”

Helen azt is hozzáteszi, hogy a „LIVE Connect esetében ez azt jelenti, hogy Ray távolról képes segíteni anélkül, hogy jelen kéne lennünk."

 

Vegye fel a kapcsolatot a Radiometer helyi képviselőjével a LIVE Connecttel kapcsolatos részletes tájékoztatásért.

A teljesítmény távoli monitorizálása növeli az analizátor aktív idejét

Kérje támogatásunkat analizátorai távoli monitorozásához.

MAPSSS-000049 R2

Ez az oldal sütiket használ

Sütik használata